وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس
وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-کوکو چنل-Chanel Coco Noir

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-کوکو چنل-Chanel Coco Noir

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noirعطری است با رایحه گرم و تلخ و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noir عطری است زنانه و محبوب .

اولین محصول این گروه یعنی کوکو چنل در سال 1984 با ترکیبی خارق العاده همگان را شیفته خود کرد و در ادامه در سال 2001 عطر کوکو مادمازل توانست خودرا به عنوان بهترین عطر زنانه جهان در 3 سال پیاپی معرفی کند، و اما امروز کوکو نویر در اوایل روزهای تولید و معرفی یعنی اواخر تابستان 2012 همه رکوردها و زحمات دیگر برندهای عطرسازی جهان را خنثی کرده و با قدرت تمام بعنوان بهترین عطر جهان در سال 2012 تا کنون بر مسند قدرت بنشیند.

عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noir
عطر ادکلن شنل کوکو نویر-Chanel Coco Noir

عطر زنانه Coco Noir Chanel for women (کوکو نویر شنل) که توسط Jacques Polge خلق شد ، ترکیبی از نسخه ی قدیمی و جدید کوکوشنل می باشد . این محصول به دلیل ماندگاری بسیار بالا ، بویی فریبنده و لطافت خاصی که دارد همگان را شیفته ی خود کرده است . استفاده از این عطر حس خوب و منحصر به فردی را به مصرف کننده خود القا می کتد. کوکو نویر با رایحه ی گرم و تلخ خود برای مصرف در شب های سرد پاییزی و زمستان و یا میهمانی های شبانه پیشنهاد می شود .

رایحه ابتدایی تلخ ناشی از تونکا و نعناع و ترنج این عطر همگان را شگفت زده میکند که چرا عطری زنانه با رایحه ای به این تلخی ولی در ادامه با تغییری رویایی و اعجاب انگیز طرف هستیم رایحه ای شیرین و گرم به صمیمیت گلهای بهاری رز و یاسمن بخوبی در آن عیان است. پخش بو و ماندگاری خوب این محصول و رایحه گیرایش آن را از دیگر محصولات زنانه جهان جدا ساخته است.

  • رایحه اولیه: گریپ فوروت – ترنج 
    رایحه میانی: گل یاس – گل رز – گل شمعدانی – نرگس
    رایحه پایه: لوبیا تونکا – چوب صندل – نعناع هندی – وانیل – مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر شنل کوکو نویر

کوکو چنل

ادکلن شنل کوکو نویر

شانل کوکو نویر

شنل کوکو نویر

Chanel Coco Noir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.