وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس
وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس

عطر

در انتخاب هر ادکلن سه مرحله وجود دارد. زمانی که در فروشگاه هستید، ادوکلن مورد نظرتان را برداشته و کمی از آن را به عنوان نمونه روی کاغذ تستر بزنید و بو کنید. این اولین مرحله و اولین احساس شما نسبت به رایحه این عطر است.

10 الی 15 دقیقه صبر کنید و بعد دوباره کاغذ را بو کنید. این دومین مرحله است. در این مرحله شما رایحه جدیدی بعد از از بیرون رفتن رایحه اول از بینیتان به مشامتان خواهد خورد.

45 دقیقه تا یک ساعت دیگر صبر کرده و دوباره کاغذ را بو کنید. این مرحله سوم است و در این مرحله شما بویی استشمام خواهید کرد که برای 3 یا 4 ساعت ماندگار خواهد بود. اگر رایحه این عطر در هر سه مرحله مورد پسند شما بود، می توانید آن را انتخاب کنید.

 

رنگ پوست، چربی یا خشکی پوست، چهره و شخصیت شما تعیین می‌کند چه عطری مناسب شما است.

در هنگام خرید عطر نکات بالا را رعایت کنید

 

همیشه هنگام خرید ادکلن توجه کنید که قیمت ادکلن  EDP از  EDT  بیشتر است.

افرادی که پوست چربی دارند، بوی عطرشان نسبت به افرادی که پوستی خشک دارند، ماندگاری بیشتری دارد. پوست چرب و مرطوب باعث نگه‌داری و ماندگاری بوی عطر می‌شود. افرادی که پوست خشک دارند، بهتر است در صورت امکان، عطر خود را در طول روز تجدید کنند ویا از لوسیون ها یا مواد آرایشی بدون بو در زیر لایه عطر خود استفاده کنند.

 

هنگام  خرید عطر، قیمت عطر  را با فروشگاه عطر عطربازار مقایسه کنید.

عطر را روی نقاطی از پوست به کار ببرید که زیر آنها نبض وجود دارد در زیر این نقاط خون با فشار بیشتری جریان دارد و حرارت حاصل از آن، به تراوش رایحه‌ و انعکاس آن از پوست کمک زیادی می‌کند. به‌طور معمول نقاط نبضی شامل مچ‌دست‌ها، پشت‌گوش‌ها، آرنج و گردن هستند که بهترین نقاط برای به کار بردن عطرها به حساب می‌آیند. البته عطر زدن به گردن در برخی مواقع با افزایش احتمال بروز بیماری‌های پوستی در این ناحیه همراه خواهد بود.

فروشگاه عطر عطربازار ارائه کنده بهترین  عطر و ادکلنبا بهترین قیمت 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.