وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس
وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس

انواع ساک دستی

انواع ساک دستی

ساک دستی و ساک خرید گلاسه: این نوع ساک دستی و ساک خرید روی کاغذها و مقواهای گلاسه از گرماژ 80 کرم تا 300 گرم قابل تولید هستند که قابلیت سلفون کشی هم دارند.

ساک دستی و ساک خرید فانتزی: این نوع ساک دستیو و ساک خرید کاغذی از کاغذهای بافت دار و طرح دار تولید می گردد و قابلیت سلفون کشی را ندارند.

ساک دستیو ساک خرید تحریر: این نوع ساک دستیو ساک خرید کاغذی از جنس کاغذهای تحریر یا مقواهای کارتی تولید می گردد و قابلیت سلفون کشی ندارند. بنابراین استحکام کمتری دارند و بهتر است در ابعاد کوچک تولید شوند.

ساک دستیو ساک خرید کرافت: کاغذ این نوع ساک دستی وساک خرید ها کاغذ ارزان تری به نسبت بقیه مدل های ساک دستیکاغذی می باشد و برای چاپ روی آن باید نهایت دقت در طراحی انجام گیرد. این نوع ساک دستیو ساک خرید کاغذی معمولا برای کارهای پر تیراژ استفاده می گردد.

ساک دستیکاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.

 

با این که این که تصور می شود ساک دستیتبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتنروکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا 10 کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.

البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.