وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس
وبلاگ تخصصی

وبلاگ تخصصی

شماره تماس

ساک دستی کرافت

نطر به اعمال اصلاحات اساسی در فرایندهای تولید انواع ساک دستی کاغذی، بهای چاپ این نوع محصول، علیرغم افزایش غیر قابل پیش بینی برخی از اقلام ملزومات اولیه، کاهش کاملاً محسوسی را نسبت به قیمت های گذشته به خود داشته است. به همین منظور نظر شما را به مشاهده تعرفه های جدید جلب می نماییم. اما پیش از آن، در نظر گرفتن نکات زیر ضروری به نظر می رسد:


1- برای انواع ساک دستی از سایز P-00 الی P-04 (یک تکه) برای سفارشات 500 تایی هم قیمت، براورد گردیده و اعلام شده است.

2- برای انواع ساک دستی از سایز P-05 الی P-17 (دو تکه) برای سفارشات 500 تایی به شرط یکسان بودن (قرینه بودن) طرح دو طرف و دو عطف ساک دستیقیمت محاسبه شده و درج گردیده.

3- به قیمت های مندرج در تعرفه ها در صورت تحویل در کارتن، از سایز P-00 الی P-04 (یک تکه) به ازای هر 1000 عدد مبلغ 30 هزار تومان و از سایز P-05 الی P-17 (دو تکه) به ازای هر 1000 عدد مبلغ 40 هزار تومان بابت هزینه بسته بندی اضافه می شود.

4- همچنین در سفارشات تک رنگ یا دو رنگ، اگر طراحی به نحوی باشد که میزان مصرف مرکب چاپ در یک یا دو رنگ، بیش از حد معمول چاپ باشد، به ازای هر رنگ به بهای هر عدد ساک برای ابعاد P-00 تا P-04 (یک تکه) پنجاه هزار تومان و برای ابعاد P-05 تا P-17 (دو تکه) یکصد هزار تومان افزوده خواهد شد.

5- لطفا برای بالا رفتن دقت و کیفیت طراحی، به نقشه مونتاژ که در بالای هرصفحه از تعرفه آمده توجه فرمایید.

6- فقط ساک دستی با جنس “کرافت” با دسته تقویتی تولید می شود. لذا در صورتی که سفارش شما برای حمل بار نسبتاً سنگین مورد استفاده باشد، برای آن کاغذ 200 گرمی و یا بیشتر در نظر بگیرید!

7- در صورت تحویل در کارتن، به قیمت سفارش، متناسب با نوع و تعداد آن، هزینه بسته بندی اضافه می شود. (میزان این هزینه در بالای هر یک از صفحات تعرفه مشخص شده)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.